Zwroty i reklamacje

OŚWIADCZENIE

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

 

Niniejszym oświadczam, iż odstępuję od umowy sprzedaży następujących produktów:

1.

2.

3.

 

/wyszczególnić – podać nazwę, typ, ilość/

Data zawarcia umowy: _______________

 

Oświadczam, że produkt nabyłem w ramach umowy bezpośrednio związanej z moją działalnością gospodarczą, a z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej TAK*) / NIE*).

 

 

podpis

(tylko jeżeli oświadczenie jest przesyłane w wersji papierowej)

*) niepotrzebne skreślić

 

 

 

 

REKLAMACJA TOWARU

Karta Gwarancyjna (pobierz i wydrukuj)

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu _______________

produkt:

1.

jest wadliwy.

 

Wada polega na (proszę podać dokładny opis): 

 

 

 

Wada została stwierdzona w dniu _______________

 

Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

 wymiany towaru na nowy na podstawie art. 561 § 1 Kodeksu Cywilnego*)

 nieodpłatną naprawę towaru na podstawie art. 561 § 1 Kodeksu Cywilnego*)

 obniżenia ceny towaru o kwotę _______________ zł

 

Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ___-_____-_____-_____-_____-_____-_____ / przekazem pocztowym na mój adres na podstawie art. 560 § 1 Kodeksu Cywilnego*)

 odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ___-_____-_____-_____-_____-_____-_____ /

przekazem pocztowym na mój adres na podstawie art. 560 § 1 Kodeksu Cywilnego*)

 

Oświadczam, że produkt nabyłem w ramach umowy bezpośrednio związanej z moją działalnością gospodarczą, a z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej TAK*) / NIE*).

 

…..........................................

podpis Konsumenta

(tylko jeżeli oświadczenie jest przesyłane w wersji papierowej)

*) niepotrzebne skreślić

 

Towar proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres P.H. "STEMA" (Komfort Biuro) z siedzibą przy ul. Towarowej 22A, 58-100 Świdnica niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy / reklamacji. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.


Informację o odstąpieniu od umowy / reklamacji należy dostarczyć na adres poczty elektronicznej: sklep@komfort-biuro.pl

 

UWAGA! Mebel raz złożony/skręcony nie podlega zwrotowi! Opakowanie jest integralną częścią towaru i jego uszkodzenie/ zabrudzenie/ oklejenie taśmą/ spowoduje nieprzyjęcie zwrotu i odesłanie towaru do Kupującego, na jego koszt.
Zwrot możliwy jest jedynie w przypadku towarów nowych, nieużywanych, w oryginalnych i niezniszczonych opakowaniach własnych.


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl